5/6-10

Klockan är lite över halv två på eftermiddagen, och trots det har jag varit vaken i evigheter. Mamma väckte mig halv 6 (!!!) och sa att det gick en hund helt ensam på gården. Jag skulle ut och ta hand om den tills den skulle bli omhändertagen. När jag är påväg ut kommer ägaren och hämtar den. Folk som inte kan ta hand om sina djur borde inte få ha några. Fyfan. Senare på dagen bar det iaf av till norr för att kolla på cyklar! Har förälskat mig i två, en dimrosa (hur fin som helst!) och en blå/röd med prickig sadel. Haha snyggaste cykeln jag någonsin sett! Sen blev det en tripp på stan, men klarade inte att gå så länge, använde nämligen ett par nya gladiatorsandaler som började göra lite ont. Efter det blev det att köpa lite saker inför ikväll. Blir grillning i Skiftinge med härliga vänner :) Fira att det bara är en vecka kvar till studenten! :D Och fram tills dess att jag ska åka har jag tänkt fortsätta på min nya design, har börjat tröttna på den jag har nu. Som vanligt, haha.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Svar: Låter ju super det =)

Jodå här är det bara fint =)



Kram♥

Postat den 2010-06-05, klockan 14:13:07