Död dator

Det har blivit dåligt med inlägg här pga tekniska problem. Tredje datorn som dog, haha... Den överlevde dock länge, hela 3 år! Haha, börjar misstänka att all teknik hatar mig. Har hur som helst spenderat mina dagar som arbetssökande (!) med att hänga med fina vänner och att vila. Det har blivit basket och filmtittande, Big Stan. Åh vad jag älskar den filmen. Speciellt för att min favoritskådespelare är med i den. Heja Jackson Rathbone! :D Sen har det blivit att fika med Amanda, då man även träffade på Viktor :) Väldigt länge sen vi träffades, så det var trevligt! Och ja, idag blev det att köpa en ny dator. Jag som hade tänkt spara pengarna jag fick i studentpresent... Men ja, nu har jag fått en bra dator iaf, alltid något :)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat den 2010-06-21, klockan 21:16:26