GRADUATION

För jag har tagit studenten, fyfan vad jag är bra!

Började dagen hemma hos Therese med att dricka äcklig champagne, fortsatte till skolan och blev fotograferade. Samma fotograf som det var till balen. Avled nästan när jag såg det, haha.... Fick även världens gulligaste påhäng av elevrådet, herregud så gulligt av dem. Tack igen! Efter fotograferingen blev det chill tills det var dags att käka på vår fina grekiska resturang i stan, Akropolis. Sen blev det en sista träff med våra mentorer innan vi gick till aulan för sista gången. Och i aulan, ja där började tårarna komma BIG time. En väldigt fin film spelades upp, och den här låten spelades. Får fortfarande tårar i ögonen när jag hör den. Så känslosamt. Tänker direkt på hur jag och Jonna satt och bölade ikapp, haha. Men ja, förutom det känslosamma var det en otroligt härlig stämning, och fönstertitten och utspringet var så otroligt härligt! Och flaket kan bara beskrivas med två ord: FREAKING AWESOME! :D Så jäävla kul och det märktes på rösten senare. Väl hemkommen efter massa avsked blev det att träffa släkten, öppna paket och sådant. Blev även dubbelt upp eftersom min käre kusin också kom, även han en nybliven student :) Dagen var så jäkla härlig, vill bara göra om det igen!


Galet glad!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?