Vem sover halv 4 på morgonen egentligen?

Jag har kommit fram till att det inte är så jättebra att inte ha något speciellt att göra på dagarna. När man gick i skolan så var det att gå upp på morgonen, dra till skolan, sen när man var färdig med det hade man tid för annat. Nu har jag vänt på dygnet fullständigt. Somnar för sent, och vaknar alldeles för sent. Som nu, klockan är 03.28, och jag är inte ens trött. Enda tiderna jag behöver passa är mina möten, och har ännu inte blivit kallad till ett nytt. Tiden utöver det spenderar jag ute, med en bok i högsta hugg! Just nu är det New Moon, och eftersom man betar av de böckerna så snabbt får jag tvinga mig själv att inte läsa för mycket... Måste ju friska upp minnet (om det nu går att friska upp ännu mer...?) inför premiären av Eclipse, haha! Men nej, nu ska jag nog dra igång Marie Antoinette (♥) och sen försöka sova :)



Och min design är fucked up, javet. Fattar inte hur headern bara kan försvinna sådär. Sketakonstigt. Har inte photoshop på den här datorn (inga bilder heller för den delen hahaha :( ) ännu heller så den lär väl se ut såhär ett tag..


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?