Ångest

Det är den 12 mars idag. Det innebär att det är exakt tre (!!) månader kvar till studenten - och jag har en sån sjuk ångest. Hur ska man hinna allt under sån kort tid? Usch, jag orkar inte, vill inte. Pff. Skönt att ARL och PA blir klart till påsklovet iaf. Sen är det ju kursen från helvetet också; FblC. Det enda jag är pepp på just nu är min utställning, har en idé som kan bli väldigt intressant! Så kan jag passa på att efterlysa två modeller, en kille och en tjej (dock till olika sessions).


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
mattias /

utställning?

tell me more :D

Postat den 2010-03-13, klockan 12:43:17
Ji :) /

If you need me, you know where to find me ;)

Postat den 2010-03-13, klockan 15:22:26

Mattias: I FblC gör man en utställning som sätts upp i skolan, har en idé jag tror kommer bli ganska bra, så är väldigt pepp! Det är typ allt. Haha.

Jimmy: Goodie :D

Postat den 2010-03-13, klockan 19:10:51