Berget av uppgifter bara växer och växer...

Igår var det exakt 6 veckor till dagen med stort D. Eller S om man ska vara korrekt. Studenten. Det känns jäkligt skönt att sluta gymnasiet, är sådär lagom skoltrött efter 12 år. Kollar jag sedan på min att göra-lista får jag en smärre panikattack. Jag har 13 olika uppgifter att göra i nuläget. Har än så länge betat av två...haha! Den tredje, utställningen, är i stort sett klar (Jimmy, jag hinner verkligen inte fota idag :( måste plugga tills sängen kallar... Hoppas du förstår. :)). Nej, bara att ta tummen ur röven och köra igång igen. Det är såå kul att gå i trean, mhm!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Ji :) /

Om du inte redan är klar med uppgiften så skriv när jag ska ställa upp :) ålrajt? och gärna i god tid :)

Postat den 2010-05-02, klockan 23:24:09

Jag fick ta en sista minuten-lösning, utställningen ska vara inne på torsdag... Men tack iaf :D

Postat den 2010-05-03, klockan 20:43:09