Onödigt inlägg

Ska börja med att säga att det här inlägget är så otroligt onödigt att ni inte ens behöver bry er om att fortsätta läsa, haha... Men de senaste veckorna har varit så hektiska att jag knappt sovit ordentligt alls. Är därav trött hela tiden. Någon fritid har man knappt heller. Det är bara plugg, plugg och sen lite mer plugg. Med tanke på att betygen ska vara satta den 2/6 är man sådär lagom stressad. Känns som om jag aldrig kommer bli klar. Har dessutom tre saker i naturkunskapen som tynger mig något otroligt. Och historian ska vi inte tala om. Böh, jag vill bara att skiten ska vara över nununu! Det är ju iaf positivt att det händer något roligt varje vecka. Idag (eller ja, tekniskt sett igår) fyller mami år, Eurovision semifinaler + final denna veckan. Nästa vecka är det Mediepriset (en gala på skolan för oss som är lite bättre än alla andra. Typ. Höhöhö) och på lördagen är det en vecka till Stu-freaking-denten!!!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Ji :) /

okej, jag gjorde som du skrev, jag droppa att läsa detta inlägg bara för att kommentera tillbaka :) Vi kan spika och hamra ett datum eller kanske 2 för att ses ;) Puss.Kram.Love <3

Postat den 2010-05-25, klockan 23:58:18