Rödvin, kattgymnast och polisbilar

Igår kväll gick jag till Grappa med några vänner, det var så obeskrivligt skönt att sitta på uteserveringen med en drink och massa sooool! Igår kändes det verkligen som sommar! Idag var det däremot mulet och typ +12... Svenskt väder! ♥ Men ja, Grappa var fullsmockat, och då blev man bokstavligt talat dränkt i vin, haha. Rödvin dessutom. Min första tanke var att mina kläder var förstörda, men eftersom de var relativt mörka syns det inte, tack och lov! Bara några droppar på min vita stickade tröja, men det var ju inget större :) Fick gå runt och lukta alkis en kväll ;) Sen blev det en långpromenad, hamnade tillslut borta vid Balsta. Sen hamnade vi vid Ica Ekängen, handlade lite gottis och gick. Ungefär fem minuter efter att vi gått ut därifrån kommer en polisbil med en jävla fart och hade blåljusen på och svängde in dit. Kort därefter kom ännu en polisbil med blåljus, som körde ännu snabbare. Efter det kom två ambulanser... Tur att vi gick därifrån när vi gjorde, känns det som :o När jag lämnat mina vänner och ska dra mig hemåt träffar jag på en übergullig katt (hej jag älskar djur) och självklart var jag tvungen att klappa den. Direkt efter att jag gjort det började den göra massa kullerbyttor, hur gulligt som helst! En kattgymnast, haha :D Sån obeskrivligt gullig liten sak. Synd att man inte hann fånga det hela på video, det hade varit något! Men nej, kanske dags att dejta herr John Blund snart?


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?