100507

Har haft en helt okej dag. En lektion på 45 minuter, vilket är så jäkla värt en fredag! Ännu bättre med tanke på att jag är ledig två fredagar framöver också, mhm! Vet inte vad det är för sabla storm som kommit hit dock? Var och handlade med Emelie på Rimi när vi slutat, och vägen hem var ju minst sagt....blåsig. Det är illa om man inte kan ta sig framåt på en cykel (i nerförsbacke!) när det blåser. Och när jag stannade till och gick av cykeln höll jag på att blåsa omkull! Nog för att jag är rätt klantig och kan ramla på plana ytor, men att blåsa omkull? Vafan? Haha...

Och Verro, det blir inge DP på onsdag. Det blir fängelse istället. Hahahaha ;D



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Men fan då ;D Tur att det kommer fler grr ;)

Postat den 2010-05-07, klockan 18:44:01