Scream 4

Jag har alltid älskat skräckfilmer. Trots att jag skiter på mig av rädsla hur lätt som helst, haha. Och nu kommer det ju ytterligare tre stycken Scream-filmer. Även om Scream inte är den läskigaste filmserien direkt så gillar jag den ändå. Scream var den första skräckfilmen jag såg och efter det har jag verkligen fastnat för filmerna. Vid halloween gick jag på kalas (som det så fint kallas när man är barn) iklädd masken och den svarta kappan, såg på filmen med Matilda och Evelina och blev skrämda så in i h*lvete när mamma rusade in i vardagsrummet med masken på när filmen var som läskigast, hahaha. Har man väl fastnat för en serie så släpper man den inte helt enkelt. Typ. Så i april är det dags för fyran. Pepp!!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
J /

Hah du och Scream alltså ;)

Postat den 2010-10-26, klockan 14:55:54