Ny familjemedlem!

Den här helgen kommer minst sagt vara fullspäckad. Ska fira Amanda imorn, och innan dess behöver jag ta mig ner på stan för att fixa lite saker. Ska bland annat leta babykläder. Min kusin fick nämligen barn i fredags, och vi ska hälsa på dem på lördag :D Ville dit direkt när jag hörde att hon fött, men tydligen får bara syskonen komma in på BB..? Skitkonstigt, borde inte den berörda i fråga få bestämma vilka som får hälsa på? Vad hände med människans fria vilja? Aja, ska inte börja prata om sånt här, hehe... Kollade iaf lite snabbt på kläder idag efter mitt möte, men hann inte leta ordentligt. Något gulligt (och rosa!) ska nog gå att hitta! Så kul att det kommit en liten flicka till familjen! Har alldeles för många pojkar, hahaha.... Nejmen, på söndag blire att åka till Kungsör för att fira ytterligare en familjemedlem. Så får man träffa världens bästa mormor också :) Efter det ska man fixa en försenad födelsedagspresent också. Haha, alla fyller ju fasiken år just nu... Nej, nu är det dags för Idol, efter det Kenza & Tyra Show! Laterrrr



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

tack. jag har haft dt..hoppas du med:D hehe..^^



godnatt o sov gott^^

Postat den 2010-10-01, klockan 01:01:42

mysigt med bebisar =)

Postat den 2010-10-01, klockan 12:18:31

Fin blogg =)

Postat den 2010-10-01, klockan 12:36:09

Fin blogg =)

Postat den 2010-10-21, klockan 20:57:54