Toblerone på valvakan ;)

Grymt trevligt på valvakan, tänker inte skriva något om SD, utan vi var glada över att det gick så bra för oss! Det blev krogrunda efteråt, Nybron och Bistro. En del badade i fontänen för att fira, men kände att jag inte direkt ville bli sjuk igen, så skippade just den delen av allt firande, haha. Blev en lång natt, behöver jag säga att jag hatade väckarklockan som gick av vid 06,30...?


Åh, vilket härligt gäng det här är! Självklart var det lite Toblerone med också ;) Payback's a bitch!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

hej:D



dt ebara fint med mig=)



aa igår var dt dåligt väderhär men idag hade dt varit soligt hela dagen..riktigt njas väder:D hehe..^



gjort idag då? Hoppas dagen har gått bra:D

Postat den 2010-09-21, klockan 20:09:51