Ber om ursäkt

Bloggen har varit ganska död senaste tiden, dels för att jag är sjukskriven och knappt får lämna sängen, så foten får tillfriskna så snabbt som möjligt, dels för att jag håller på med en ny design. Inte så mycket som händer när man bara ligger i sängen hela dagarna. Otroligt tråkigt, ser bara på massa filmer och serier... Vill ut, vill dansa, vill träna (!!!), vill kunna gå utan att få ont i foten. Men allt har sin tid, antar jag. Knarkar smärtstillande som hjälper väldigt mycket iaf, vilket är skönt. Däremot är det inte så mysigt när de börjar tappa mot kvällen. Då kommer den "mysiga" smärtan krypandes. Träffade en läkare i tisdags som kom fram till att det var min akilles-sena i hälen som var skadad. Har aldrig skadat foten förut, och när jag gör det så är det akilleshälen, haha. Vilken ironi. Så när jag kom hem drog jag igång Troja, bara för att. Haha. Nä, nu ska jag återgå till att titta på Rederiet och fortsätta pilla på nya designen (som i princip är klar. Så nöjd! Mitt bästa jobb hittills, tycker jag.). Rolig lördag, jamen visst!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?