Annie Automatic ft Kaley Cuoco - Over the Rainbow

Jag är en riktig musikjunkie. Och ett utav mina favoritband är Annie Automatic. Otroligt bra band från USA. De kan hittas på Twitter och Facebook. Deras låtar kan ni lyssna på här samt på Spotify (dock finns inte alla låtar där. Första länken är bäst, enligt mig). Heja, fyra länkar på två meningar, haha. Tror nog K.I.D. är en personlig favorit. Finns inte en enda dålig låt! Förstå då hur överlycklig jag blev när jag fick se att de retweetat mig på Twitter. Alltså, den känslan. Obeskrivlig, haha. Det var någon som skrev "känslan att få en RT är bättre än ett ligg." Då kanske ni förstår hur det känns när en av ens favoritband gör det. Hoho. Dessutom när flera väldigt kända personer följer bandet.



Jaja, anledningen till att jag skrev det här inlägget var pga klippet nedan. Gled ifrån ämnet lite, hehe... Anyways, i det här klippet så har bandets sångare, Christopher French tillsammans med sin flickvän Kaley Cuoco (The big bang theory, Förhäxad, 8 simple rules) spelat in en cover på Somewhere over the rainbow där alla intäkter går till Humane Society. Ni som gillar låten, köp den gärna, länkar finns på deras hemsida. Det är för ett bra ändamål.



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

hur har din måndag varit?

Postat den 2011-03-07, klockan 20:30:38

svarar på kommentarer. precis hemkommen från fest..^^

Postat den 2011-03-07, klockan 23:34:44

god morgon! allt väl idag?

Postat den 2011-03-08, klockan 11:16:59