dagarna som gått

Tänkte dra en sammanfattning över vad som hänt de senaste dagarna. Har ju inte skrivit på några dagar.

I torsdags (tror jag) var jag på tuna park med viktor ett tag. Kollade runt, och hittade världens klänning på gina som jag VILL HA. Nästan identisk som Brooke har i nya avsnittet av One Tree Hill :D Bara att den är längre. Rosa/Svart, helt underbart fin.

I fredags var jag på stan med moder min, hämtade ut min mobil. Det var andra gången den var på lagning. Det är helt galet hur en mobil kan krångla så mycket som den här gör. Så har mitt minneskort gått sönder också. Misstänker att det är mobilens fel. Att chippet har bränts sönder eller något :S Köpte även en ny jacka, bild kommer! Så var det idol också, och fyfan vad Lars sabbade hela framträdandet. Han är inte, jag upprepar, INTE värd att vara med. Jag blir så himla irriterad på honom. Han vill bara vara med i 2-3 veckor till så han slipper åka på "loserturnen"
GAH. UT MED LARS!
KEVIN SKA VINNA.

Och igår, lördag, så var jag hemma hos Veronica en stund :) Hon skulle iväg på någon fest, så jag och Simon följde med henne till stan, så tog vi bussen till konsum och köpte dricka, haha. Sen stod vi och snackade ett tag, sen gick han hem till verro och jag gick hem till mig ^^

Idag, ja, då har jag sovit. Vaknade vid halv 2, så just nu har jag varit vaken i ungefär 5 timmar. Och jag är trött, haha! Nej nu får det vara nog för idag. Det sista jag skriver får bli att jag fortfarande har ont i halsen. Hostar som en galning.

Puuuusssssss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?