Å-festen, dag två

Är precis hemkommen från Å-festen, och borde verkligen sova, eftersom jag ska upp übertidigt imorn för att jobba. Men eftersom min iPod måste ladda så passar jag på att slänga in ett inlägg här! Iaf, igår vare Å-festen med Therese, väldigt trevligt! Kvällen slutade med att vi stack hem till henne och Anton, som var på jobbet, och såg på Grind. Adam Brody är ju helt underbar. På mig hade jag ett par byxor från Monki, tröja från Gina och rosa (!) Fred Perry-skor från Nilson.
Och ikväll vare dags igen. Då var vi ett ganska mycket större gäng. Jag, Jasmin, Dennis, Elin, Gustav, Linus och Niklas. Väl nere så traskade vi runt och hade det trevligt, några spelade, några förlorade. Men den glada stämningen fanns kvar, hehe! Sen så stod fyra-fem killar och flörtade med tjejer vid en barnkarusell. Det är bra, väldigt passande. Enligt Elin så kollade gröna tröjan över mot oss hela tiden, hmm.. Jaja, nu ska jag runda av här, slänger in lite bilder också.

Igår:
Efter några timmar i solen (det syns mer i verkligheten, 
blixten har tonat ner rätt mycket).

Och idag:
Jag var glad, hoho.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
JM /

Aosh, svider brännan? ;p

Postat den 2009-08-10, klockan 16:40:13