Fredagen den 13e

Vet ni vad jag kommit på? Det här året har vi TRE stycken fredagen den 13e! Jag började fundera eftersom en vän till mig tjatar om att han fyller år på fredagen den 13e, men han fyller i november, plus så visades reklam för filmen Friday the 13th på mtv nyss.. Trippelt i otur dethär året alltså, haha ;] Så vi har en nu i februari (hoppas filmen kommer till stan på fredag, för då ska jag på den! =) WOHO! I love skräckisar, muahaa), vi har en i mars och så en i november. Har det någonsin hänt förut? Jag bara undrar liksom.
Totalt onödigt inlägg, men jag har mina funderingar.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Seban /

Det träliga med fredagen den trettonde är att det egentligen borde vara söndagen den 22:a pga. att vi har hunnit byta kalender sedan orsaken till fredagen den trettonde, iom. att vi bytit kalender så har vi lagt till några dagar extra på ett år för att få allt att stämma! Lite onödig fakta men är man den onödiga faktans profet så är man ;-) ahahah Ha det!

Postat den 2009-02-10, klockan 20:19:11