Flightless bird, american mouth <3

Bästa soundtracket på länge måste jag säga. Twilights alltså. GRYMT BRA.
Muse, Iron & Wine, The Black Ghosts, Linkin Park, Collective Soul, Perry Farrell, Mutemath och Rob Pattinson är ju några av de bästa. Fyfasiken. Jag har lyssnat söönder just det soundtracket på min iPod, yesyes. Och det blir ju inte sämre heller, haha. Det är bra. Något som är mindre bra är att en av hörlurarna har gått sönder, så jag kan bara använda en, LIITE irri va. Så jag måste införskaffa mig ett par nya, men nu får det fan bli några ordentliga, som inte kan gå sönder på det sättet som mina gör. Problemet är att jag inte vet vad jag gör när de går sönder. De typ bara spricker på mitten :s hahah. Anyway, det blir antagligen i stil med de på bilden.
Nej, nu ska jag sluta, Let's Dance börjar igen!
Puussss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?