London!

12 säsonger har Top Model gjorts nu, och den 13e börjar i höst. Långkörare eller vad? Hur som helst, så hejar jag på London, så jävla cool tjej! Sen irriterar jag mig som f*n på Celia, hon ser ut som värsta psykopaten. Skitläskig, hehe.
Allvarligt, hur scary ser hon inte ut? 

Det här var ju ett totalt onödigt inlägg, men jag känner, skitsamma typ. Justja! Det är en sak jag tänkt på, och det är att två-tre personer går in på bloggen vid midnatt, varje natt (ja, jag brukar gå in ungefär då, därför har jag märkt det.). Det var väl också lite onödigt, men tänkte bara få med det här, hähä. Nu ska jag läsa lite bloggar, bädda och alternativt se ännu ett till avsnitt av Top Model. Tjena.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Real scary :O

Postat den 2009-07-15, klockan 15:54:06

I know! Skitirri är hon också, haha.

Postat den 2009-07-15, klockan 21:59:16