NEW MOON

Jag har sett den. Jag har faktiskt sett den nu. Det känns så overkligt, nyss var det 148 dagar kvar till premiären, och ja.. Nu är ju....nu. Jag tror Viktor och Amanda hade det ganska roligt sittandes brevid mig, då jag (nästan) började hoppa upp och ner när filmen började. Och självklart började jag gråta. Först grät man, sen skrattade man, grät lite mer osv, hela filmen igenom. Väldigt känslomässig och väldigt bra! Mycket bättre än Twilight. Och jag bara älskar när Jacob säger "What a marshmallow", så jäkla bra! Dock var det lite synd att Jasper var med så lite, hans kommentar i slutet var ju klockrent! Åh, jag vill se den igen. Och nu längtar jag galet mycket efter Eclipse. Nu är det bara 31 veckor kvar, dags att börja nedräkningen igen, haha! Nej, nu känns det som om jag bara svamlar. Så kort och gott: Har du inte sett den? Gå och se den. Har du sett den? Gå och se den igen!









Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?