Tredje advent!

Varför är det så att helgerna går så fort, men vardagarna så långsamt? Bläsh. Anyway, just nu sitter jag och ser wallander - hemligheten. Grym film! Det jag ogillar med den är bara att Stefan tar livet av sig, det suger.
Gårdagen spenderades hemma hos Veronica tillsammans med henne (logiskt?), Simon, Sebbe och Gustav :) Såg She's the man, kärlek på den filmen, haha, och sen var det mest chill. Sådär mot slutet var jag på väldigt bra humör, eller vad säger ni? haha ;) Och ärligt, jag skrattade så att det bara kom pipljud ut, hahahah.
Men de va najs :) Och nu tror jag att jag ska nana kudden, är grymt trött!
Pusspusss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Puss på er ;) <3

Postat den 2008-12-14, klockan 23:36:12

Puss på oss alla ;) <3

Postat den 2008-12-15, klockan 20:15:53