090403

Dagen har varit bra idag, jappjapp. Chill på svenskan, såg färdigt Stolthet och fördom. När jag och Emelie var påväg dit från bussen blev jag så jävla rädd, haha. Linda smög sig på oss, och nöp mig. Närmare bestämt så nöp hon mig på rumpan, haha. Jag trodde ju inte direkt att det var hon, med tanke på vem som gick bakom oss, holy crap. Mitt hjärta slog typ trippelt så många slag, hahah. Under mdk:n var det lite snack, sen gick alla in på facebook, haha. Är du ett mediabarn-quizen har varit väldigt populär, hehe. Sen var det engelska, där fick vi rita och så. Sen hade vi foto i typ 1½ timme, sen fick vi gå. Då gick jag och Therese runt på stan och kikade runt, mucho trevligt. Sen har jag varit ute hela dagen, grymt härligt väder har det varit. Nej, nu ska jag draaaaa.



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?