Hårförlängning

Nu är det såhär, att som vissa av er vet, har jag velat ha hårförlängning ett bra tag nu. Visserligen har jag ju från happyhair, men det är i syntet, och trasslar till sig så himla mycket! Plus så är det clip-ons, jag gillar inte det. Jag ska köra hos frisör, med keratinvax! Är det någon som vet någon bra salong som gör det i någorlunda skapliga priser? Jag vill ju bara ha pengar i födelsedagspresent, så jag hoppas att det ska räcka. Imorn blir det iaf att leta runt på olika frisörsalonger i stan, efter naturkunskapen. Jag har ju ändå 1½ timmes hål då, så man kanske borde göra någon nytta, hähäh. Bobbys salong i Stockholm har ju rätt bra priser, och jag vet att de som jobbar där är riktigt duktiga! Har klippt mig där några gånger förut. Men då åker det ju på några hundralappar på en resa dit och massa grejs, så jag får väl skippa det, och hålla mig i stan. Men jag får leta på, och hoppas att jag får tillräckligt med pengar för hårförlängningen, och gärna lite mer, jag har nämnligen spanat in ett par sketasnygga high heels på Nelly..


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?