Kvällsmys

Jag känner mig så nostalgisk just nu. Jag sitter nämnligen och kollar på Rederiet, och äter en mumsig tonfisksallad, mucho gott! Jag var väldigt trött tidigare idag, med tanke på noll sömn inatt efter Oscarsgalan, men nu har jag plötsligt blivit pigg igen. Men jag lär ändå somna ganska snabbt, när jag väl blundar. Dagen var iaf rätt slapp i skolan, men morgondagen längtar jag inte efter. Tre timmars textkommunikation med Kristina, vi ska nog börja med information imorn, och det längtar jag inte till. Det är boring. Anyway, sen är det årsmöte vid 13, så man slipper engelskan iaf, hähää. Men måste plugga hela eftermiddagen/kvällen imorgon, svenskaprov på onsdag, som jag helst skulle vilja skippa. Äh, nu ska jag glo vidare. Just ja, jag började tänka på Vita lögner, nivet den där serien som gick på 90-talet. Är det någon som vet var man kan ladda ner den? VILL bara se den nu!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

Postat den 2009-02-24, klockan 15:16:12