Non riesco a messa a fuoco, i miei pensieri sono con lui.

Jag har verkligen blivit besatt av twilight-böckerna. Igår läste jag i stort sett hela dagen, vilket jag gjort idag med. Sen, eftersom jag är rätt känslig när det gäller böcker och filmer, så börjar tårarna rinna väldigt lätt. Så snacka om att jag har bölat den här helgen, hahah. Måste införskaffa Ljudet av ditt hjärta väldigt snart också, för om jag känner mig själv så har jag läst ut När jag hör din röst om någon dag. Förhoppningsvis kan mamma betala den, annars måste jag vänta tills studiebidraget kommer, och det kommer jag inte klara. Anyway, nu sitter jag och lyssnar på Bella's Lullaby, den är så grymt vacker! Får gåshud varje gång jag hör den. Ska väl bara slå på repeat och lägga mig i sängen och vila, eller läsa. Får se om jag orkar läsa, mår inte så jättebra, misstänker att jag har lite feber, icke roligt.

R è splendida. Le più belle che io abbia mai l'uomo di cui gli occhi su.♥


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?