090311

Idag har jag varit gangsta! Under foto alltså, jobbade i studion. Jag älskar Malins kommentar, hahaha!
"Du ser ut som en busschaufför som har gått ner jättemycket i vikt!"
Linda hade ju plockat med sig sin pappas kavaj, haha.
Kanske blir så när man använder pappas kläder? ;)
(För övrigt har jag läst ganska mycket av Så länge vi båda andas, det är otroligt vad bra Twilight-serien är, hur jäkla berörd man kan bli av en berättelse, det är helt galet!

Anyway, imorn är det morgonmöte, mitt första som sekreterare, muha! Så jag vet inte om jag hinner till idrotten på morgonen, om jag inte kommer så vet ni var jag är, haha (; Nej, ska man kanske se Prom Night? En jävla bra film alltså. Även om jag sett den förut så blir jag lika rädd varje gång, hahha.

Jag måste bara lägga till min käre vän Alexanders kommentar när vi gick mot stan;
- Jag ska bli biff, som HULKEN!
Sen fortsatte han med sin rap, väldigt underhållande måste jag säga!
Nej, nu ska jag se film, sen läsa!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?