090322

God kväll! Usch, jag har haft ont i magen större delen av dagen, tänkte att det kanske beror på att jag inte hunnit äta, men det verkar inte så. Var hemma hos Rosa och hälsade på, man va ju tvungen att se valparna igen, grymt stora och pigga är dem! :D Kommer ihåg att Dessan (kusin) sa att både hon och Michelle varit magsjuka, så hoppas hon inte smittat mig.. Den som väntar får se, höhö. Nejmen, håller på och lägger in bilderna från idag. Det blev dock inga bilder av Måns/Alcazar, för batterierna dog precis när jag skulle börja fota där. Suck. Sen krånglade det när Verro skulle skicka videosarna och bilderna, så det tar vi imorn! Jag säger bara dethär: Jag tog typ världens roligaste bilder på Andreas Lundstedt, hähä ;)



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?