Bråligt

Okej, valparna var huuur söta som helst! Det fanns en speciell, helvit, med några få svarta fläckar, plus ett svart huvud, übersöt, väldigt lik en dalmatin! Jag blev kär direkt. De andra var svarta med lite vitt i sig, men min baby var sötast, helt klart! Orkar inte lägga in bilderna från kameran, de kommer senare! =) Men det var inte bara roligheter, två av valparna dog =( Fyfan vad hemskt det var att se. Ena valpen hade dött innan vi kom dit, min moster ringde när vi var på väg, och jag tänkte "tur att jag slapp se det", men tji fick jag. Den andra valpen föddes död, jag blir helt tårögd bara genom att prata om det. Jag är ju väldigt känslig av mig, speciellt när det kommer till djur, så när jag fick se det där så brast det bara. Jag klarar inte av att se sånt, sen när man såg hur ledsen Chanel blev, mitt hjärta gick itu. Man kunde liksom höra hur ledsen hon blev. Hon började låta jättekonstigt och andas oregelbundet, usch, det var verkligen inte roligt.. Nej, nu måste jag sluta skriva, jag gillar inte att bli påmind om det. Jag vill bara fokusera på de söta små skitungarna(bokstavligt talat, det är bajs överallt, hähä)! Och för att vara en dag gamla så är det jäkligt stora! De ser ut som om de är ungefär 1-1½ vecka gamla, och vi såg dem när de va bara en halv dag gamla, helt crazy. Anyways, nu ska jag kila, puuuss!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?