D-Day

Dagen har varit minst sagt bra, fick sluta tidigare på foto, för att man var klar. Det gillar vi! Sen blev det en underhållade vistelse i matsalen tillsammans med Therese och Linda. Linda var lite evil då måste jag säga, haha! Sen vare mum och svenska, där man inte gjorde ett skit, höhö. Nej, sen vare håltimme, så jag åkte hem för att lämna väskan och för att hämta upp sånghäftet. Men bussresan hem, jag har nog aldrig varit med om värre. En äldre dam satte sig brevid mig, och hon bara stank av vitlök! En sån plåga det var. 15 minuter kändes som 15 timmar, seriöst! Äeh, sen vare back to school för en sånglektion! Jäkla kul äre. Vi kommer ääääga när vi ska uppträda i maj, hähä! Fick reda på att vi kommer få fribiljetter också, najsnajs. Så om någon vill se, let me know x) När vi slutat drog jag, Therese, Emelie och Lisa in i den där kiosken vid G-huset, och spanade på vattenpipor, haha. De är så jävla snygga, jao! Sen bärde det av hem, för ett långt bad med mycket läsning. Och nu sitter jag här, och måste verkligen plugga! Bajsengelskan ska ju typ vara klar på fredag, sen har vi prov i naturkunskap om en vecka.. Men orkar jag plugga? Nej.
(Vi fick reda på hur svenskaprovet gick, det jag har sagt sket sig totalt. Men jag klarade mig, oh lord vad glad jag blev, haha.)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?