Somebody's Me

Helgen har varit minst sagt fullspäckad, har inte haft tid att ta det lugnt över huvudtaget. Har haft väldigt roligt, har bl.a. firat Elin två gånger och mamma en gång. Jag kom två i bowling (!!), har spelat basket i spöregn och så har jag varit och grillat i Sundbyholm. Väldigt jävla kul! Ska lägga in några videos också, från i lördags, men det får bli i ett annat inlägg tror jag, orkar inte fixa med det nu, har inte ens kollat på dem, men det är bla på mig när vi kör charader (jag och denis fick two turtles making love hahaha - vi gjorde den INTE)

Jag var glad.


KOLLA MITT HÅR !! Jag köpte permanent färg, som visade sig vara toning. Efter att jag kommit upp ur duschen med nytvättat hår frågade mamma om jag färgat det.. Bevis på att det bruna bara försvinner mer och mer, suck.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?