Ge mig knäck

Jag vet inte vad det beror på, men jag har fått världens sug efter knäck.. Möjligtvis beror det på att det blivit så satans kallt ute. Seriöst, vad hände med sommaren? Och hösten? Det är bara början av oktober, det ska inte vara nollgradigt ute då. Visst, jag gillar vintern, men jag hatar kylan. Det går inte riktigt ihop, men iaf. Hahaha. Det är liksom inte roligt att gå ut och fota när fingrarna domnar bort, if you catch my drift. Och snart hänger väl den där gigantiska julgranen i Gallerian också, den åker upp så fort det blir några minusgrader. Helt sjukt. Och åh, julsånger (som får mig att tänka på hemkunskapslektionerna på Odlarskolan - vår julskinka har rymt tralala), så mysigt :) Nu är det bara snön som fattas, sen har vi värsta december-vädret ju.
Nu har jag skrivit för mycket onödigt här, så jag avslutar såhär:
Peace, love and Twilight!



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

"Peace, love and Twilight"

HAHA, det ska jag börja säga (a) :)

Postat den 2009-10-11, klockan 19:20:19