Familjen Hellman har varit belgiska sjörövare

Jag och mamma satt och pratade nyss, så fick jag reda på att vår familj kommer ifrån Belgien. Och på 1600-talet var vår familj tydligen sjörövare (hahah, helt sant tydligen..), och de letade efter någon skatt som aldrig någonsin blivit hittad. Helt sjukt, men väldigt intressant är det. Ska nog be mormor att få låna hem den där boken där allt står imorgon. Och fatta detta, i släkten finns en Adolf, som föddes 1889. Alltså samma år som en annan, väldigt ökänd Adolf. Borde jag bli orolig? Haha.

Här är den äldsta bilden av vår släkt som går att hitta. Den är tagen 1902, och med på den är en tjej som heter Hildur som är exakt 100 år äldre än mig. Coolt!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Fan vad coolt !

Postat den 2009-10-04, klockan 01:15:07
ericas twilightnews / http://ericastwilightnews.blogg.se/

Fan vilken cool släkt du har! :)



Bra att du mår bättre :)

kram!

Postat den 2009-10-04, klockan 10:10:50