YMCA och Hakuna Matata

Alltså, gårdagen var sjukt kul! Trevligt i Stenby, och vääldigt trevligt på Harrys. Några timmars dans (och några drinkar) senare var det dags att sticka hem. Och jag lovar, jag har fått fel på hörseln efter att Goran vrålat som en stucken gris, precis vid mitt ansikte. Bra musik spelades också, håde YMCA och Hakuna Matata. DET är coolt! Hahaha! Sen var man ju klantig och försov sig idag, vaknade av ett sms runt halv tio, när jag började halv nio. Bra där (y) Tur nog var inte Gunnar i skolan idag (?) så vi fick skriva på en närvaro-lista. Så det kommer aldrig fram att jag kom sent! Om han nu inte sitter och läser det här, vilket jag med största sannolikhet kan anta att han inte gör. Haha. För övrigt stack jag hem när vi slutat, men åkte tillbaka och gick på föreläsningen som Anna Odell höll i. M ville ha sällskap, haha :) Sen har det varit allmänt chill, och nu ska jag soooova. Sjukt seg har man varit idag, hehe. Undra varför..


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?