Ny design

Dags för en ny design nu då! =) Tyckte det var dags, hehe. Dock är headern ihopkraffsad på någon minut, så lär fixa en ny snart. Men innan dess ska jag börja på Jimmys design! Och just nu sitter jag och pratar med Simon, Jasmin, Tiff och Denis kusin på Skype, trevlans hehe =) Annars har det väl inte hänt så överdrivet mycket. Var och firade min mosters man i lördags, vilket var trevligt till en början. Men efter fem timmar i kylan så var jag inte så pepp på att vara kvar där, hehe. Dock fick jag träffa världens sötaste Elias och Elrik, mina favoritpojkar! De har blivit så stora, hela 4 resp. 3 år nu! Mot kvällen bar det sedan av mot Gustav, där hela gänget såg Sex Drive och lite annat skoj. Och idag har det varit skolan (Naturkunskap B var inställd - YES!), sen hem och fixa med bloggen. Vid halv 10 började jag med historian också, som ska vara inne imorn. Jag är bäst på att göra allt i sista stund, hehe..

(Mycket prat, liten verkstad eller what?)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?