Come clarity

Dagen har varit minst sagt hektisk, började med att åka iväg till Kungsör för att träffa tjocka släkten, att efter det åka och storhandla med mami + moster x 2, för att sen dra hem till Veronica för att fira henne.Väldigt trevligt, måste jag säga! Bilder kommer kanske (om vi fick några normala bilder dvs.... haha) när jag väl tagit tummen ur röven och lagt in dem i datan. Men nej, just nu håller jag på att frysa arslet av mig, så ska bädda ner mig framför en film eller liknande!

Je sais ce que je veux. Enfin!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Jimmy :) /

hahaha, du kanske ska stoppa upp tummen igen, då kanske du inte fryser mer xD

Postat den 2010-02-28, klockan 01:46:02

HAHAHA! Men Jimmy då. Alla dessa idéer ;)

Postat den 2010-02-28, klockan 12:38:02