Helgen som varit

Den här helgen har gått så sjukt fort. I fredags spenderade jag kvällen i kära vänners sällskap, det blev årets första Slagsta-glass (eller räknas det ens om man tar något annat än en snäcka...?) och sedan film hos Jasmin. Avatar. Dock blev det bara halva filmen, var så sjukt trött. Så på lördagen blev det att se om den, och jag är kär. Så otroligt bra film! Var lite tveksam i början, dels för att det är James Cameron som regisserat, hur ska man kunna mäta sig med Titanic liksom? Och dels för att det handlade om gigantiska blå "människor", är inte så jätteförtjust i sci-fi och sånt, men denna var otroligt bra! Tidigare på dagen var jag på stan med mami också, hon skulle köpa en ny mobil. När vi väl var nere ångrade hon sig, och det slutade med att jag köpte ännu en studentklänning och två ringar. Klänningen kommer jag hålla för mig själv, men ringarna visar jag upp här senare! :) Ah, så snygga att jag nästan avlider. Sedan så har vi söndagen kvar. Har i stort sett bara legat i sängen, mått ganska asdåligt. Vet inte vad det är, känns som feber fast ändå inte... Masade mig iväg och solade med Verro iaf, och ja... Nog har man fått färg, haha. Nu har jag lite ångest över att jag inte förberett min presentation alls, så det kanske är bäst att sätta igång. Blir nog ingen sömn i natt heller. Så ja.. Later!


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?