Tatuering

Onsdag 19/5, 07:56

Jag var otroligt nervös när jag låste cykeln utanför Blue Lotus och ville bara cykla hem och sova, haha. På något sätt tog jag mig in och fick träffa Andreas, bestämma storlek på motivet och lite sånt. Sedan var det bara att sätta sig och se på när han fixade allt. Färg, vaselin, en nål... Trodde nästan att jag skulle svimma när jag såg hur fort nålen rörde sig. Men det var faktiskt inte så farligt, trodde det skulle kännas mer. Var över väldigt snabbt. Han berättade att en del vrider sig fram och tillbaka för att de har så ont. Hahaha. Tur att det inte var så för mig. Är hur som helst väldigt nöjd med resultatet! Men ja, eftersom min kamera inte ville samarbeta med mig idag har jag tagit en mobilbild, men har inte lagt in den än. Så det är bara att kika tillbaka lite senare, så ligger den nog uppe här! :)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?