Jag lever

Fan, nu var det ett bra tag sen jag skrev något här. Har varit så anti-blogg senaste veckorna, tyvärr. För en vecka sen åkte jag till Karlstad med två vänner, för att hälsa på ännu en vän som pluggar där. Resan gick bra, men att gå 7,8 km (plus lite mer med tanke på att vi tog värsta omvägarna ibland, kändes det som iaf haha) med världens packning var inte det roligaste. Kan säga att man hade skaplig träningsvärk dagen efter. När vi skulle hem på söndagen blev det ett stopp i Örebro i 1½ timme innan resan skulle fortsätta hem till Eskilstuna. Då passade jag självklart på att köpa det nya numret av Marie Claire på Pressbyrån. Storbritanniens utgåva, egentligen ville jag ha andra numret (Marie Claire US), men denna fick duga. I tidningen finns ett skönhetsreportage (utan vidare text då...) med Leighton Meester. Och alltså - Jag dör vad snygg styling!! Håret, sminket, jackan. iLike!

 



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

det är inte alltid blogg-humöret kan vara på topp :P

Postat den 2010-11-14, klockan 15:31:03

Var med och tävla om ett fint armband på min blogg om du vill :P

Postat den 2010-11-14, klockan 15:51:00