All we like sheep

Onsdag dårå.
Det gick inte så jättebra på foto, har inga bra negativ. Jag och Linda var ensamma i mörkrummet, och höll på att flummade runt, haha! Anyway, Linda gick ut ett tag, och jag stannade kvar. Sen hör jag något ljud, och tror att hon var påväg tillbaka. Så vänder jag mig om, och vad ser jag? Jo typ 20 15åringar som står i rummet, varav 5 av dem stod och kollade vad jag gjorde, haha. Åk9dagar. Så skulle jag gå och lägga i min bild till framkallningen, så säger "värden" att de skulle kolla vad jag gjorde. Det är ju alltid kul att se ett foto bli framkallat för första gången. Haha, yeah. När de gått så kom Linda tillbaka, så höjde vi ljudet på radion, så börjar Chris Daughtry - Over You. Och självklart, vi började flänga runt som tusan. Sen råkade vi krocka ihop, hahah! Min näsa är helt öm nu :( Sånt får man tåla, haha!
Kören va najs också. Gick jäkligt bra idag! Även om jag hostar lite ibland och inte kan ta de höga tonerna under förkylningen så gick det bra! Kan faktiskt alla låtar vi ska köra på lördag utantill! Bossan vid 11, kom, kom!

På lördag blir det till att åka till Näshulta, till Tiffany. Ska rida och grejs, mucho kul :D Har saknat det som tusan!
Och imorn har jag psykologiprov, så ska plugga lite till det!
Puuusssss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?