Dear Diary (8)

Yo! Igår var jag och en drös trevliga människor från foto i Stockholm på fotomässa, mycket trevligt om jag får säga så. Hittade en fräsig kamera jag vill ha, som två killar från Expert visade för mig och Linda första gången vi var där (ja, vi kom dit med Therese och Malin ännu en gång).  Smilegrejseffekt hade den. En sån där inställning när kameran inte tar kort förrän personen ler, och då med tänderna, haha. Det blev jag försökskanin till. "Titta så fint, en bild direkt från Hollywood", haha, trevliga killar detdär! Men det blev en lyckad dag hur som helst! Och den tur jag hade var ju att när vi satt på bussen ungefär vid kafe kaka så ser jag min buss komma. Yeah, då fick man vänta på nästa. Det som kändes värst var ju att jag inte fick åka på samma buss som nivetvem :( Men det var ögonkontakt iaf, haha :D Puss :* Anyway, träffade Javve på stan, så hade sällskap hela vägen hem :) Så glodde jag på Idol igår, och skit att Robin Eriksson åkte ut, Johan skulle åkt. Johan och Anna borde åka, alla andra tycker jag är grymt duktiga!
Och idag har jag inte gjort så mycket faktiskt, sov ut ordentligt, vilket var underbart! Mamma hade varit på stan och tillbaka innan jag vaknat, haha. Så har hon köpt en julklapp till mig, så tänkte jag att jag skulle smita ut och kolla vad för påse den låg i, så man kunde tänka över vad man ville ha från den affären, men nej. Hon tänkte vara smart, och tog ingen påse därifrån. Otroligt. Hon brukar aldrig tänka smart, muaha xD
Äh, nu orkar jag inte skriva mer!

Puussss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?