skola+utvecklingssamtal+sjukhus

Äntligen hemma! Underbart skönt. Lång dag i skolan, naturkunskapen gick väldigt snabbt iaf, det gillar vi! Mediekommunikationen gick också rätt snabbt, kanske för att man satt och kollade youtube-klipp (; Parlamentet^13457 typ. Johan Glans är guld, jajemensan! Bra att man typ håller på att dö av skratt när man ska kolla klipp till skolarbetet, haha. Efter det vare utvecklingssamtal som gick väldigt bra, och sedan var det att sticka till sjukan för att hälsa på moster min. Hon mår bra nu, skönt att veta :) Hon ska kanske få åka hem imorn, det är bra nyheter! Så nu har jag nyss kommit hem och ätit, och nu sitter jag här. Ser 2½ män, bra serie ^^ Men nej, nu ska jag hoppa in i duschen, eller ja, badet. Bada är mycket skönare, så sjukt avslappnande!
Är uppe i 6 gånger på en dag nu ;>
PUSS TYP :*


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?