BLACKEBERG

Soo, helgen spenderades som sagt i Stockholm, riktigt kul hade jag!
Först käkade vi på donken, sen tog vi tunnelbanan till Blackeberg och gick vidare till Blackebergs gymnasium. Där träffade vi på Medhane och checkade in. Sen blev det lite föreläsningar, sen käk på kvällen. Efter det var det lite Guitar Hero, dansmatta och sånt runt om i skolan. Mestadelen av tiden spenderades vid Guitar Hero. En kille från Linköping (tror jag) var jäkligt (läs:extremt) duktig. Körde på expert och missade typ inget :o Jag blev jäkligt impad, haha! Så ville Medhane spela, så jag föreslog att den av oss (mig själv och Matilda) som vann nästa låt skulle spela mot honom. Så det blev ju jag, och jag totalt GOLVADE honom ;) Med cred till honom, han spelade bra, jag spelade bara liite bättre, hahah!
Hur som helst så träffade man en massa härliga människor, riktigt kul! :D Sen skulle vi ju till ett vandrarhem och sova, men vi fick sova på Hotell Columbus, det var najs! Hörde av Martin att de fick sova i vandrarhem i våningssängar, haha! Sen fick vi ju värsta underbara frukosten, det var ju typ himmelriket, haha :D Och så var det lite seminarier idag också, riktigt intressant :) Sen så hade vi ju en annan tjänsteman än Medhane, vi "fick" David. David från Linköping. Jag gillar David, han var trevlig, söt och skojsig :D Han hade ett sånt härligt skratt, jag börjar le bara att tänka på det, haha! Även om jag gillar David så saknade jag Medhane. Ville ju umgås lite mer med honom..
Hemvägen blev lite turbulent, när vi kom till tågstationen. Ett tåg hade kört av rälsen, så alla tåg söderut blev försenade. Då fick vi typ springa iväg till busscentralen för att där få åka buss till Flempan (Flemingsberg, för er som undrar.) där vi sedan fick invänta tåget som skulle vända och åka till Etuna. Känns otroligt segt att vara hemma, jag ville stanna :( Jag är ju Stockholmare i själ och hjärta.

Justjäklar, det glömde jag berätta, Anna Rydberg (Osäker på efternamnet) som spelar Rosa i Livet enligt Rosa var där, det var lite kul, haha. Skådis som är med i en styrelse. Jag kände igen killen hon var med också, möjligtvis en annan skådis. Hon satt brevid mig under ett Ledar-seminarium. Sen var det en tjej från Mjölby, som känner Johan Palm i Idol. Häftigt värre, yeah.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?