FREDAAAG

Idag har det inte hänt så mycket, varit i skolan, handlat och så. Kul att gå på bussen med en påse med drickor och allt man kan tänka sig, PLUS två påsar med kattsant på 10 liter vardera. Det var lite småjobbigt kan jag säga, haha! Super att bussen blir typ fullsmockad också. Så var nivetvem på bussen, haha. Tredje bussresan bara på en dag. Det är nog rekord! Och idag måste jag plugga, hur tråkigt det än må vara. Man ska inte plugga på fredagar, men jag har inget val. Idiotmediekommunikationensommåstebliklar. Men det löser sig. Så är det idol idag också, det är najs!

Nu ska jag dra och duscha, om jag inte skriver mer ikväll så skriver jag nog på söndag kväll eller måndag! Stockholm hela helgen liksom, DET är najs.

Puuuuusssssss


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?