Haha, yeah :D

Jag visste att jag kände igen mig, på Blackebergs gymnasium alltså. Och nu vet jag, det var där de spelade in Hip hip hora! :O Det är häftigt, haha! Sitter och glor på den nu, kul att se att man varit där. Man märker av saker man inte såg annars. Typ sprialtrappan och massor. Det är najs :D
Mamma trodde att det var Ondskan som blivit inspelad där, men jag trodde faktiskt att det var Hip hip hora från början (lite stolt är jag över att jag hade rätt, haha!)
Och imorn ska jag och mamma till tre och försöka fixa mobilen. Det är ju något pissfel på den. Kanske blir lånemobil nu igen, jag måste ju ha en som inte formaterar om sig själv och stänger av sig stup i ett. Aja, nogbloggat för idag.
Puuussss

P.s.
Tråkiga som inte tror mig kan lika gärna gå in här:
http://193.10.144.135/(S(bp30032vi3ak3hy4bvie5k55))/faktablad.aspx?Id=55745
Sök på Blackeberg


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
Jessica /

Vad gjorde du på Blackeberg? Det är väl där "låt den rätte komma in" utspelar sig. =P

Postat den 2008-10-28, klockan 14:40:06
Isabella /

Styrelseutbildning med SECO =)

Och ja, den utspelar sig där ;)

Postat den 2008-10-29, klockan 13:46:55