090408

Blev inget bloggande för min del igår, hade inte direkt tid. Visserligen lite på kvällen, men då orkade jag inte. Igår var det nämnligen så att jag fyllde big 18! Najsnajsnajs. Så på dagen åkte jag och mami ner och käkade på American Pizza, sjukt gott, men man blir också mätt sjukt snabbt. Sen blev det en runda på stan, där jag införskaffade lite kläder. Där träffade jag på Elin, som hade varit och köpt present till Gustav, han kommer bli sketaglad över den, det är jag säker på. Hon skulle iväg till tuna park så vi kramades lite snabbt och bestämde att hon och Gustav skulle komma över till mig senare på dagen. När de kom över satt vi och fikade lite. Eller ja, fikade och fikade, något blev det iaf, hehe. Sen blev det singstar, och jag måste säga att Gustav ägde i schlagerballader, eller hur? ;) Vi sjöng för fulla halsar ända tills det ringde på dörren, av att min moster och hennes man kom. Då gick E&G, och jag var social med släkten, tills de åkte hem.
Och idag gick man upp med tuppen, för att hinna med tåget till huvudstaden som gick vid 9. Väl där blev det kanske lite för mycket shopping. Av de 3000 jag fick, har jag 500 kr kvar, och då snålade jag, hehe. Jag måste ju spara lite, för jag ska köpa present till Gustav, sen så är ju mitt studiebidrag slut (a) Hur som helst, jag och mami kom ut från Taj Mahal, och en bit därifrån, vem går man förbi? Katrin Zytomierska! Haha, vad är Stockholm utan att se någon halvkänd/känd? Sen såg jag en som var ganska lik hon som spelar någon roll i Skilda världar, och han som spelar Tzatzikis kompis, men jag är inte säker. Lika va dem båda iaf.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?