090410

Idag spenderade jag eftermiddagen på Strömsholmen med Emelie och Therese. På vägen dit gick vi förbi Time Out, och där satt RK (som gick i min och Emelies klass i typ ettan till fyran-femman), och han kollade väldigt mycket på oss, sen viskar han något till sin kompis, som svarade "Men vissla då!", vilket han gjorde senare, hahah. Jag tror inte att han kände igen oss x) Haha, fyfan. Efter cirkus 2 timmar i solen så åkte E hem, och jag och T begav oss mot nyfors, till Ts boyfriends apartment. Där blev det lite Wii-spelande, och efter det bar det av hemåt igen. Sen när jag sitter på bussen går det på en kille, jag typ aldrig sett förut, som hälsar på mig som om vi känt varann i flera år, haha. Sen när jag gick av så glodde han som fan. Jaja, så kan det gå. Nu har jag tänkt sätta mig och läsa, kanske dags att återuppta Jurtjyrkogården, har ju läst typ 50 sidor, haha. Annars blir det av att gå ut ett tag, jappjapp. Eller kanske gå ut och läsa? Äeh, får se.


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Haha, RK aka Mr.kuk var en rolig filur han! Martin festade med honom i lördags, jag kunde hängt med, men gjorde inte det, kanske borde gjort det, sagt hej, eller visslat lite? haha xD

Postat den 2009-04-12, klockan 10:59:17

Hahahaha, mr. Kuk <3

Fyfan, du skulle gjort det, haha!

Postat den 2009-04-14, klockan 09:42:14