090416

OH MY GOD!
Dagen kunde inte ha blivit bättre! Eller jo, men bara av en speciell anledning.. Anyway, det var grymt kul, och det kom grymt mycket folk! Jag, Matilda och Lousie hämtade upp Shan vid tåget, och allt gick lugnt fram till att vi var ganska nära torget. Vi går förbi några tjejer som börjar sjunga toarulle, toarulle, toa-a-rulle, haha. Det var najs att träffa honom, och det var så sjukt mycket folk på torget, det var så jävla packat, typ som när Kent spelade på Strömsholmen i somras, och det räckte ända bort till fontänen. Sen sist men inte minst - Armand Mirpour. Bättre konsert har jag aldrig varit på, seriöst. Slår allihop med hästlängder! Så sjukt najs var det, och killarna var grymt trevliga och roliga! Sen har jag fått en asnajs tröja från abc-gruppen, av en av killarna som jobbade där, me like. Så nu har jag kommit hem, efter att ha jobbat i över 12 timmar. Gissa vem som är trött? Men det är svenskaprov imorn, så man borde kanske plugga lite. Men det är den enda lektionen jag går på, sen skiter jag i resten, jappjapp. Nu måste jag lägga in alla (600, dear god) bilder jag tagit idag, och skicka över till Kristian, sen ska jag kolla upp stvplay för att hitta klippet som visades på östnytt. Mamma sa att hon såg mig, yeah. Dagen kan summeras som såhär: Helt jävla bäst, en riktig fest! (Höhö.)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?
dena dära matte /

hehe blir typ nice nice nice här med :P haha

gick provet bra idag föresten?

Postat den 2009-04-17, klockan 17:49:36

haha :P

provet sket sig, men det spelar ingen roll ^^

Postat den 2009-04-19, klockan 00:47:01