IQ badanka?

Idag började de sätta upp scenen på Strömsholmen - spännande! Tänk, om bara några timmar kommer allt börja. Jag är så pirrig, lär inte kunna sova på hela natten, haha. Hur som helst, vi drar dit för att möta upp de som skulle börja bygga den, så ser vi att folk totalt har ignorerat att vi spärrat av. Det är allvarligt någon som flyttat avspärrningen för att köra in och parkera där... Fint. Vilken idiot fattar inte att man inte flyttar en avspärrning. Ohwell, det löser sig nog. Hur som helst har jag nyss skickat över mina bilder till Anna, så snart kanske de ploppar upp på bloggen. Det kändes verkligen maffigt att se när de började jobba, då märker man verkligen att det är på gång, att det faktiskt kommer gå av stapeln! Åh, pepp, pepp, pepp! Ska bli härligt att träffa Medhane igen också, han är typ den goaste människan som finns, hähä. Sist vi sågs var ju typ i november, nu när jag tänker efter. När vi hade vår utbildning till den här dagen, när de andra snubbarna från Örebro kom med. Då kändes den här dagen så avlägsen.. Tänk vad tiden går fort, haha.


iiiih, pepp! :D



Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?