I'd recognize that shirt anywhere...

Först måste jag säga att Lady Gaga var grym! Jag bara älskar hennes musik, helt underbar. 20 000 pers, rätt trångt vare. Men grymt! Sen så har jag åkt Insane, helvete vad rolig den var (ett plus var den 45 minuter långa kön, har man en söt kille bakom sig så kan det ta hur lång tid som helst)! Sen såg vi Sibel, från typ Idol 2006 (eller 2007). Härlig dag minst sagt! Dock blev den lite sämre när jag kom till Skogsängen, helt oförberedd ser jag en viss person (som jag trodde såg på tåget) med vän komma gående. Tack och lov gick jag på andra sidan gatan, annars vet jag inte vad som hade hänt.. Och tröjan, den jag alltid kommer minnas, den hade han såklart på sig. Uh, nu ska jag försöka att inte tänka på den framtida läkaren (hallå han är ju perfekt, tyvärr), och så ska jag sova. Ska ju upp om fem timmar.... typ dööööö.

"- Hoppas jag överlever den här!
- Det hoppas jag med!"


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Hallå, du hittar ju alltid söta killar, överallt... Hur gör du?! Det är skolan, jobbet, och nu grönan... Hitta nån åt mig istället vava? ;)

Och du, det kommer lösa sig med den framtida läkaren, som du så fint kallar honom. Ha tålamod, jag vet att allt kommer bli bra <3

Postat den 2009-08-02, klockan 23:53:19

Jag hittar inte dem, det är dem som hittar mig, Johanna ;) Och tack, det hjälper <3

Postat den 2009-08-03, klockan 14:04:57