Jag träffade Benjamin och Mischa inatt.

Jag hade världens konstigaste dröm inatt. Först var jag typ på Komvux, och så vare nån som hotade mig, och enda sättet att klara mig undan var om jag rökte upp två paket cigg, haha. Helknäpp, men sen stod den söta snubben där och rökte, så det var lugnt liksom... Sen blev det plötsligt natt, och jag skulle till donken och köpa hem mat. Först är det heltomt, sen hör jag plötsligt en massa ljud, så vänder jag mig om, och där står Benjamin Mckenzie och Mischa Barton precis bakom mig. Och bakom dem stod Lauren Conrad och Audrina Patdridge.. Helweird vare.

Hur som helst, kom precis ur duschen, och håret luktar sådär gott som det alltid gör när man precis tvättat det. Nu småkollar jag på Dead Calm, verkar rätt bra, dock är jag rädd att hunden i filmen kommer råka illa ut (läs: dö), vem tar egentligen med en hund på en segelbåt? Anyway, Billy Zane är med, nivet han som spelar Cal i Titanic. Dock spelades den här in tio år tidigare, och jag säger bara yummie, hehe ;p Dock är han inte lika yummie nu, 20 år senare. Jag föredrar 1989-1999-looken han hade, hehe ;) (Ja, Johanna, bilden är till dig, jag är medveten om att du gillar bilder på snygga killar, hahaha!)


Namn:


Mail: (publiceras ej)


Blogg:


Kommentar:


Kom ihåg mig?

Mhm, I sure do!

Postat den 2009-08-02, klockan 01:22:14